Filtrer på kompetansemål LK20 Bruk av dataspill som skrivestarter Å starte med koding i barnehagen Programmering med Bee-Bot på 2.trinn: Del 2 Programmering med Bee-Bot på 2.trinn: Del 1 KODU – Et lærings og spillprogrammeringsverktøy med tverrfaglige muligheter Gangespill i Scratch Tverrfaglig undervisningsopplegg innen historie, geografi og digital kompetanse Tverrfaglig, digitalt læringspplegg for Matematikk og Kunst og Håndverk Robotdyra – koding uten digital enhet SPIKE Prime Programmering av droner i matematikkundervisningen Bloxels Builder for mellomtrinnet Virtuell reise til utlandet Programmering og språkplan i praksis – Sphero sprk+ Sphero Sprk+ – Programmering i praksis og dybdelæring Robotstøvsamler – STEM Introduksjon – Programmering med droner. Verdensreise Mattegym LEGO Zipline/taubane – STEM 1 2 3 4